Allen Stone - The Bed I Made

음악 :) 2015. 5. 6. 23:14

728x90
반응형



I took a plane over the stars.

It didn't get me very far.

'Cause all my problems, they follow me.

I flew to the moon, but it wasn't far enough away from you.

'Cause all our problems, they follow me, yeah, hey, yeah.

나는 별들 위로 비행기를 몰아갔지

그건 나를 아주 멀리 데려가지 못했어

내 모든 문제들, 그것들이 나를 따라오기 때문이야.

난 달까지 날아갔어, 하지만 너에게서 정말 멀리 떨어졌던 건 아니었어

내 모든 문제들, 날 따라와, 예, 헤이, 예


And every night, I close my eyes.

And all my troubles fade,

and every morning when I rise.

I'm just sleeping in this bed I made, yeah.

그리고 매일 밤, 난 내 두 눈을 감아 보네

내 모든 골칫거리들 사라지고,

그리고 내가 일어나야 할 매일 아침에,

나는 내가 마련했던 이 침대에서 자고 있을 뿐, 예


One million times inside of my mind, oh

I have justified, baby 

But all my problems still follow me,

And I discovered a way to cleverly avoid the blame.

But all my problems still follow me. 

수백만 번 내 마음 안쪽에, 오

그대여, 나는 옳다고 여겨왔지

하지만, 내 모든 골칫거리들 여전히 날 따라와,

그리고 난 교묘하게 비난을 피할 방법을 찾았네.

그러나 내 모든 골칫거리들 여전히 나를 따라 오네.


And every night, I close my eyes,

all my troubles fade.

But every morning when I rise,

I'm just sleeping in this bed I made.

또 매일 밤에, 나는 내 두 눈을 감아 보면

내 모든 골칫거리들 사라지네.

그러나 내가 일어나야 할 매일 아침에,

나는 내가 마련했던 이 침대에서 자고 있을 뿐.


I can't outrun the pain, oh,

Should have faced these demons as they came, yeah,

And what I wouldn't trade,

To make some room in this bed I made, 

나는 그 고통으로부터 달아날 수 없네, 오,

악마들이 온 때에 마주쳤어야 했어, 예,

그리고 난 거래하지 않을 거야,

내가 마련했던 이 침대에서 여유롭기 위해서.


'Cause every night, I close my eyes,

And all my troubles fade.

But every morning when I rise,

I'm just sleeping in this bed.

I'm just sleeping in this bed.

I'm just sleeping in this bed I made.

매일 밤 내가 두 눈을 감기 때문에

그래서 내 모든 골칫거리들이 사라지지.

하지만, 내가 일어나야 할 매일 아침에

나는 이 침대에서 자고 있을 뿐.

나는 이 침대에서 자고 있을 뿐.

나는 내가 마련했던 이 침대에서 자고 있을 뿐.


----------------------------------------------------------------------

처음으로 기타를 치고싶다고 만들게 한 곡이야

정말 좋다~

반응형

'음악 :)' 카테고리의 다른 글

Lenka(렌카) - The Show  (0) 2015.08.15
신현희와 김루트 - 편한 노래  (0) 2015.08.10
Sam Ock(샘 옥) - Beautiful People  (0) 2015.08.10
walt grace`s submarine test, january 1967  (0) 2015.05.04
hyukoh(혁오) - 위잉위잉  (0) 2015.05.02